Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Pernilla - 23 februari 2012 18:31


Jaha ja, då har man kommit hem från en snabbvisit till Mora med Emma som bestämde sig för att bli frisk framåt kvällen och storhandla lite. ;P

Själv hade jag ju redan handlat men det blev lite smått o gott iaf, mjölmask till vaktlarna och ett nytt badkar till finkarna.

En stor ost och lite bubbelvatten blev det på Willys och Maxi.


Nu vet jag inte vad jag ska ägna tiden åt..


+4

Av Pernilla - 23 februari 2012 12:32

Det här blir ju bara bättre och bättre! Ös på med sol och värme, takdropp och fågelsång!


Har fått hit sittmöbel nu plus brudkistan jag fått av farmor så det börjar mer och mer likna ett vardagsrum, undulaterna känns lite i vägen så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dem.. Jag hade behövt minst ett rum till för att få plats med allt jag vill ha här. 

Nu är det bara tv´n som saknas och den vet jag i ärlighetensnamn inte när den kommer.. jag hade ju hoppats på lördag men det verkar inte så.


Annars har jag bara hunnit diska och äta lite, nu ska jag väl ta reda på tvätt och sen vet jag inte mer. Är ganska trött faktiskt. Var inte det lättaste eller skönaste att behöva klättra över 1 meter hög snövall och sedan pulsa i resten för att komma ner på gården. Men snö i skorna och fåtöljerna på huvudet fick man balansera sig fram genom terrängen.

Emma blev sjuk så jag och pappa tog pickupen och åkte och det kanske var lite tur i oturen då vi aldrig kommit någonstans med ett släp.


Hörs!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards