Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Pernilla - 15 februari 2012 22:43


Riiiiktigt trött nu..

Började jobba 15.30 idag och ingen från Östlunds har varit förbi.. -.-' Folk säger att jag inte borde bli förvånad men jag vill ju tro bra om folk. ^^

Eftersom att jag började så pass sent idag har det funnit tid till en massa skoj och jag spenderade större delen av tiden med att läsa en gammal "dagbok" från 2005. Jisses.

Så mycket som man hade glömt.. DET ÄR JU FÖR FAN 7 ÅR SEDAN! :O

Det var otroligt mycket fjant och sådär men man var ju upp över öronen förälskad då också. Jag hade skrivit saker som fick mig att bli generad inför mig själv! Jösses. >_^


När jag slutade kom iaf Jonathan ner och hämtade mig och så åkte vi först en sväng till lägenheten så att jag fick titta till fåglarna och de satt säkert i buren. De är så duktiga att jag måste skryta lite över dem! ;P

Jag öppnar buren på morgonen när jag går upp och de hoppar ut själva, sen när klockan närmar sig 16.30-17.00 och det börjar skymma lite så hoppar de in själva igen inför natten. Jag känner mig lite som en stolt fotbollsmamma. ^^ Mina små fjun!

Iaf så blev det en korvburgare med kladd innan vi fikade och åt prinsessbakelser och kakor, bullra och daimtårta. Lilla mamman fyller faktiskt 47 år idag! Tjohooo!


Hoppade upp på vågen alldeles nyss också och förväntade mig att jag skulle ha gått upp allt som jag lyckats gå ner, men även med magen full av diverse snusk och med de senaste dagarnas konsumerande av bullar och rulltårtor, godis och allt sånt man inte ska äta så hade jag inte gått upp nåt alls.. hur fan gick det till? Eller så hade jag gått ner lite mer men har gått upp det så att jag hamnade på vikten som jag fick när jag vägde mig sist.. krångligt? Jaja.


Jag vill f.ö ha barn nu. Jag känner mig klar. Jag är redo.

Av Pernilla - 15 februari 2012 10:41


Blöh, jag har sovit som ett as från ungefär 6.30 i morse och gav upp vid 9 nångång.

Östlunds ska komma hit och byta ut lite grejjer och jag har ingen aning när de kommer..

Det kan bli närsomhelst så jag vet inte ens om jag vågar hoppa in i duschen.. -.-

Nejmen lite frukost kanske?


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards