Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Pernilla - 11 februari 2012 11:39

Sockersuget/beroendet from hell. Det är inte att leka med alltså.

Man kanske skulle lägga in sig på avgiftning.. O.o


Fy attan vad jag har jobbat de här tre senaste dagarna! 10-19.30 varenda dag. Då vet man att man lever! Har haft samma disk i hon alla dagarna utan vare sig tid eller ork att ta hand om den så det var det första jag gjorde idag, plus att jag slängde tvätt i maskinen.

Så nu har jag diskat och sitter förtillfället i köket och moffar godis.. -.-' fick med semlor från jobbet igår också plus att jag åt en fryspizza eftersom att jag inte orkade laga mat.. Jösses amalia. Inte bra att bo själv känner jag.. :P fast att det nog är det skönaste jag varit med om. ;P eller ja lite iaf. Jag sover ju så bra här själv att jag inte behöver någon bredvid i sängen även om det på nåt sätt känns bättre att sova så. Någon varm bredvid som kan hålla om en.


Men ska väl försöka stoppa i mig lite frukost nu iaf och sen fortsätta läsa lite..


hejsvej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards