Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Pernilla - 9 februari 2012 20:30


Trött, trött, trött.

Ska bli skönt att sova sen..


Dagen har gått bra och inga ryssar än så länge.. hoppas det fortsätter så. ;P

Jobbat mellan 10-19.30 och direkt jag kom hem blev det att ställa sig och göra mat. Fattar inte hur småbarnsfamiljer får sånt att gåihop. Jag tycker det är nog jobbigt själv och kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara med grinande och tjatande ungar medan man höll på.

Puh.


hejsvej

Av Pernilla - 9 februari 2012 08:49


Jag har fått mer jobb, både idag och i morgon. Kanske även lör o sön beroende på hur Lilian känner sig på fredag förmiddag. ^^

(inte för att jag glädjs åt att hon är sjuk eller så men.. ja ni fattar..)


Gårdagen gick bra, jag kände mig lite vimmelkantig ett tag då huvudet inte riktigt är tillbaka till sin forna glans men sen tryckte jag i mig två ipren och så blev det genast bättre.

Polisen ringde ner till affärn också och berättade att det var några ryssar påväg ner mot Furudal till den här hundsläd- grejen och att de hade falska pengar som de både försökt och lyckats växla in på vägen, samt att de betalade med kort som inte fans och att de tankade och bara drog därifrån utan att betala.. Jahapp. Vad ville de att vi ska göra?

Så nu är jag en aningens nervös för att de ska komma in i kväll.. vad ska man göra då lixom? Stoppa dem i dörren och bah "Nej du får inte handla här med dina monopolpengar! Ut med dig!" Det känns lite utsatt att behöva göra något sådant och jag blir lite lätt illamående vid tanken. Vad skulle de kunna ta sig till om de får reda på att vi vet? Det känns jävligt otryggt och vartfan håller polisen i det här hus? Vad får dem betalt för?

Ska bli intressant och se hur det här kommer att gå.


Nu är det nog på tiden att jag studsar ur sängen och drar på mig lite paltor, alternativt smäller i mig lite frukost. Börjar 10 idag igen.


Hejsvej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards