Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Pernilla - 28 januari 2012 22:27


Känner mig sjuk. Har ont i halsen och är alldeles konstig i huvudet..

Allt jag vill är att trycka i mig en massa glass med chokladsås och strössel, dricka en hel flaska röd fanta och stoppa i mig en massa chokladgodis!

Åker förmodligen och handlar med Sandra i morgon och börjar fundera på vad som ska stoppas ner i vagnen.. är jag värd lite gottis kanske? Eller mkt helst..

I morgon kanske jag inte ens vill ha nåt sånt men om jag gör det..? Och nej jag vill inte ha "nyttig" mörk- choklad, jag vill ha den onyttiga varianten.


HJÄLP! :O

Av Pernilla - 28 januari 2012 15:36


Jag som så stort skulle packa har inte gjort ett skit.

Stress-packning kanske är lite mer min grej? Lite mer motivation när det finns tidspress.

Ska nog iaf lyckas plocka i en till "fågellåda" och badrumslådan innan jag ger upp.

Vet inte vad jag ska göra för mat heller.. Har t.o.m försökt mig på att diska men med det rådande kaoset som gör att det börjar klia i fingrarna av att få städa satte stopp efter ett par tallrikar och muggar.. Jösses.


Av Pernilla - 28 januari 2012 11:47


Ojoj, det var inte riktigt meningen att jag skulle ligga i sängen till 11.30, men vad är väl en bal på slottet?

Igår var en riktig pers på slit-skalan och vardagsrummet är ganska kaotiskt.


 


Och det där är inte ens allt.. Det är mer grejer i källaren som ska bäras upp, fler kartonger, fågelburar och kanske ngt mer jag vill ta med mig.


Hallen ser inte så mycket bättre ut och B fick lov att klättra över ett berg av trasiga kartonger och sopsäckar igår när han kom hem.


 

(Och då stod de inte upp så prydligt som det gör på bilden)

Jag kan tänka mig att det är lite som att bo på en arbetsplats när någon är mittuppi en flytt..

Så vad ska Pernillan göra idag? Jo, hon ska fortsätta packa och idag blir det badrummet och köket som åker ner i kartonger.

Men först blir det brunch för magen ska väl ha sin beskärda del den också.


Smell ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards