Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Pernilla - 26 januari 2012 16:18


Yeeeees! Jag har tagit steget och skaffat internet-bank, nu känner jag mig äntligen en aningens mer vuxen! ;P

Bytte samtidigt kort då jag är den enda i världshistorien som har ett maestro fortfarande..


Anyways. Efter bankbesöket där vi träffade på F (där jag också måste erkänna att jag höll upp kön otroooligt länge :P) fortsatte vi bort till Fricks och Jonas bjöd mig på kycklingpaj med nån konstig ost inuti. Det var den konstigaste pajen jag sett någon gång.. Den var liksom ihopvikt som en omelett och själva degen eller vad man säger var som winerbröd fast inte sött. Jättekonstigt. Så idag fuskade jag rejält, hade däremot inte ätit någon frukost heller men iaf, undrar just hur många kolhydrater jag fick i mig under det fika- besöket. >_<

Men man ska väl unna sig antar jag.


Kom hem och ringde till chefen igen och fick denna gången tag i henne, det gick bra att byta helg med M och jag tillade att jag var intresserad av mer jobb ifall det skulle dyka upp och hon sa som vanligt att jag låg högt upp på deras lista. Det är så trevigt att höra det, att man får känna sig uppskattad. Jag gillar ju verkligen det jobbet också, det är så socialt och trevligt.


Nu ligger en korvring i ugnen så jag ska strax äta lite.


Hejsvej.

Skapa flashcards