Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Pernilla - 11 januari 2012 14:49


Idag var dagen jag skulle göra det, jag hade modet och då är det ingen som svarar. Tror jag har ringt mellan 4-5 ggr under större delen av dagen.. är det tacken det? ;P

Jag trodde att det fanns någon på kontoret hela tiden men det kan det då rakt inte göra.. O.o

Det fans inte ens en telefonsvarare så att jag kunde lämna namn och nummer, dåligt. 


Mellan alla gångerna jag ringt har det funnits tid till att städa (såklart, vad annars), har plockat lite och dammsugit samt torkat fågelbajs och tagit ner två ljusstakar från väggen där den ena glascylindern blivit demolerad av en liten elefant-undulat vid namn Cleo. 


Sen har jag färgat håret i dark chokolade brown, men det ser fortfarande ganska svart ut tycker jag.. hoppas det blir bättre när det torkat riktigt och i värsta fall efter några shamponeringar. Hade ju bestämt mig för att sluta färga håret helt men utväxten och den kvarvarande färgen såg hemska ut tillsammans så det blir nog bättre när håret är brunt och växer ut. Sen är det nog färdigfärgat de närmaste åren. 


B håller på och gör LCHF- lasagne som ska bli spännande att smaka. ^^ 

Man gör "pastan" på massor av ägg, färskost och fiberhusk. Hoppas det blir bra. Kan inte säga att jag saknar pasta jättemkt men om det inte är gott blir jag nog besviken. Den varma chokladen var ju en riktig downer.. -.-'


Vid kl 18 blire bio med Sandra. :D



 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards