Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Pernilla - 4 januari 2012 20:33


Det har varit en bra dag idag, har känt mig riktigt glad av någon konstig anledning.. Kanske för att vara tillbaka på jobbet igen?

Började 16.00 och det var så lite varor idag att vi blev klara kl 20.00 Skön promenad till Tillhed och nu sitter jag här, men magen är hungrig och vem är jag att neka den lite mat? :P

Av Pernilla - 4 januari 2012 00:00


Jag blir förmodligen bara kvar här till på fredagkväll när jag slutat 19.30, en av kollegorna ville byta helg med mig vilket betyder att om det blir godkänt av chefen så är jag ledig lör-sön och jobbar de dagarna nästa gång jag jobbar (helgen om två veckor vill säga). Niize.

Min fina lillebror Jonathan frågade tidigare ikväll om jag ville ha skjuts hem till Mora i helgen, innan han ens visste om att jag nog blir ledig. <3

Braaaa! ¨Så nu är han paxad på fredag som min chaufför! :D


Då blir det LCHF-diet för hela slanten! Plus en massa motionerande!


Hejsvej

Ovido - Quiz & Flashcards