Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Pernilla - 1 januari 2012 21:14


Ja vad ska man säga som inte redan sagt ett flertal ggr?


Det känns iaf toppen att det är ett nytt år, nya möjligheter och nya mål. Det känns som om livet på nåt sätt blivit ett oskrivet vitt blad att fylla och det känns bra.

Jag har så stora förväntningar och förhoppningar på det här året och jag vill tro att allting ska falla på plats och bli bra. För att jag förtjänar att ha det bra, jag förtjänar att få allt jag drömmer om och vill ha och jag ska ha det. Jag vill ta alla möjligheter jag ser till att bygga ut och utvecklas. Det är dags att vara lite handelskraftig och det försa steget blir nog att prata med Östlunds om en lägenhet, om den fortfarande finns kvar och är tillgänglig vill säga så att ingen annan redan hunnit dit och paxat den. Det hoppas jag innerligt att ingen gjort!

För på tisdag ska jag till Furudal och sen jobbar jag ons-sön och därimellan borde jag träffa på honom, Furudal är ju inte särskilt stort måste jag säga.. :P

Sen tar jag bitarna som de faller.


Jag känner i hela kroppen att det kommer bli ett utvecklande år för mig. Det kanske är det här året jag vet precis vem jag är och vad jag vill ha ut av livet.


Jag har f.ö redan börjat kolla upp distansutbildningar inom genusvetenskap och till hösten startar det igen i Luleå. Det står iaf webbaserade lektioner med 0 obligatoriska träffar. Ganska lovande måste jag säga.


 

Vinäs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards