Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Himlen är grå.

Av Pernilla - 29 december 2011 10:05


Det regnar! Så mysigt!

Kanske inte lika mysigt när man senare ska ta sig utåt för en shopingrunda med Sandra. :P Men det kanske har slutat för längesen isf.


Igår blev det inte bloggande och varför inte har jag inget direkt bra svar på.. tittade på Järgarna 2 igår, alla säger ju att den är sååååå braaaaa men jag vet faktiskt inte om jag kan hålla med. Första är ju inte bra nånstans, den är bara hemsk. Norrländska är ju guld men nja.


Tänker karatehoppa in i duschen om en stund och sedan blir det nog lite frukost och påklädning för att invänta Sandra. Vi ska till ÖB bla. då jag ska köpa på mig ett mindre lager av de olikfärgade lyktorna de fått in ^^

Och så ska jag köpa mig en ny kalender då den jag har går ut nästa vecka, plus lite mat å så. Blir förmodligen en tripp ner till systemet också så att man kan köpa på sig en flaska champagne och fira att det här jävla skitåret aldrig kommer tillbaka! Fy fan!
B jobbar natt på självaste nyårsafton så jag blir förmodligen ensam, flaskan och jag med en fiiiiin maträtt. Måste bara komma på vad jag vill äta, nåt riktigt gott och lyxigt ska det iaf bli! Känner verkligen att jag behöver en nystart! Fan vad nice med ett helt nytt år!


Tjillevippen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards