Direktlänk till inlägg 27 december 2011

I can´t really do a damn thing!

Av Pernilla - 27 december 2011 17:41


Slog upp de blå helt övertygad om att klockan inte kunde vara mer än 9.30 och kände hur glädjen sjönk ner till fotsulorna när klockan visade 11.00 -.-'

Då blir man lite trött.. så i morgon planerar jag att sätta larm så att jag kommer upp i skaplig tid iaf.


Dagen har inte gått ut på så mkt.. B har haft tvättstuga och jag har mest plockat och dammsugit om jag inte legat på sängen och försökt skriva. Jag vill och vill och vet ungefär vad jag vill skriva men det kommer bara inte ut. Eller jo ut kommer det men då ser det skitdåligt ut ist och så känns det bara piss och jag blir arg. PRESS!

Men det är ingen annan än jag själv som pressar.. så wtf?

Vad ska jag göra? Bara sitta där och stirra tills det kommer till mig? Då blir jag frustrerad ist.


Oooh såg precis i ÖB- bladet att jag måste dit nån dag! Ngn hade tydligen tänkt på mig när de tog hem lyktor. ^^


Sitter nu och väntar på att Whiskey-godiset ska bli klart i kylskåpet så att det kan doppas i choklad och sedan förtäras. ^^ Mums.

Blir film med B också snart.. lite mat först kanske. The Ward ska vi våga oss på att se. Buuhu.


Smell ya later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards