Alla inlägg den 22 september 2011

Av Pernilla - 22 september 2011 14:39



Se så fin och fluffig min deg blev!

Trodde jag absolut inte om mig själv, det är alltid att göra degen jag är mest skraj för.


  Väntar på att bli inkörda i ugnen, jag kan redan känna hur det börjar vattnas!

En sak är då säker, jag ska aldrig ta emot snik-bullformar igen. Innan de jäste efter att jag kladdat i innehållet så fick de knappt plats. _-_-


  Yeah that´s milk baby!

Njuter av nygräddade bullar framför Vampire diaries senaste avsnitt som f.ö var så hjärtknipande på slutet att tårarna vällde upp. <3


Nu fixar jag lite tidig middag och ska titta på zookeeper.


Smell ya later!

Av Pernilla - 22 september 2011 09:14


En låt jag vet att jag hört i nåt av GTA spelen bara ploppade upp i huvudet på mig sådär.. hm..


Kl 8.20 stod jag glatt och diskade. Därefter började jag förbereda inför mitt kommande bullbak som kommer ske om ngn timme när smöret fått stå framme och bli lite mjukt. Ooh vad jag har sett framemot det här! Jag känner mig så huslig! ^^

Vilken jäkla tur att jag igårkväll kom på att jag inte hade bullformar heller så att B kunde ta med sig några när han kom hem. SNOPET var ordet. Jag var inte så förberedd som jag hade tänkt. Nu kommer skiten säkert gå åt skogen eller nåt.. :P


Tusan vad sugen jag blev på att spela GTA nu då.. O.o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards