Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Rastlös.

Av Pernilla - 21 september 2011 22:46


Vet inte vad det blir med mig när B kommer hem på kvällen men jag blir så rastlös. Helst en kväll som denna när vi inte kan komma på en enda film att se tillsammans, jag känner hur tiden bara rinner iväg och klockan blir mer och mer. Snart måste vi gå och lägga oss för han ska upp tidigt i morgon och jobba igen. Stress, måste ju hinna umgås lite iaf nu när han vart borta och jobbat hela dagen. Men nej. Det blir inget.

Vi kommer inte på något annat att göra tillsammans.. bakning är ju inte ens att tänka på för klockan är för mycket. Panik. Vi hinner inte få så mycket tid och dagar som denna när han jobbar ungefär 11 timmar så sover vi nästan bara tillsammans.


Hursomhelst.


Har blivit tipsad lite sådär i förbifarten om ett märke som heter "faith in nature" som gör shampo, duschcreme osv av ekologiska produkter och inte har de vanliga virvarren av ämnen som finns i vanligt shampo. (sånt som egentligen inte är bra för ngnting) och funderar på att beställa några flaskor för att testa.

Spännande!


Nu ska jag nog försöka locka B till sängen för lite kramar och mys!


Later!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards