Alla inlägg den 21 september 2011

Av Pernilla - 21 september 2011 22:46


Vet inte vad det blir med mig när B kommer hem på kvällen men jag blir så rastlös. Helst en kväll som denna när vi inte kan komma på en enda film att se tillsammans, jag känner hur tiden bara rinner iväg och klockan blir mer och mer. Snart måste vi gå och lägga oss för han ska upp tidigt i morgon och jobba igen. Stress, måste ju hinna umgås lite iaf nu när han vart borta och jobbat hela dagen. Men nej. Det blir inget.

Vi kommer inte på något annat att göra tillsammans.. bakning är ju inte ens att tänka på för klockan är för mycket. Panik. Vi hinner inte få så mycket tid och dagar som denna när han jobbar ungefär 11 timmar så sover vi nästan bara tillsammans.


Hursomhelst.


Har blivit tipsad lite sådär i förbifarten om ett märke som heter "faith in nature" som gör shampo, duschcreme osv av ekologiska produkter och inte har de vanliga virvarren av ämnen som finns i vanligt shampo. (sånt som egentligen inte är bra för ngnting) och funderar på att beställa några flaskor för att testa.

Spännande!


Nu ska jag nog försöka locka B till sängen för lite kramar och mys!


Later!


 


Av Pernilla - 21 september 2011 15:55


Igår när Fia var och hälsade på pratade vi om olika monsterfilmer, varulvar och vampyrer kom bla. upp för dusskution. Blev då väldigt sugen på att se sådana filmer så igår fixade jag hem Underworld filmerna och har redan betat av två stycken. Hade för mig att jag tidigare inte tyckte att de var så värst bra men måste nog ändra åsikt nu. De innehåller ju mycket monster-action, jysst att sitta och slötitta på.

Tänkte kika in här innan jag såg den tredje och vara lite social.


Har ni några tips på andra varulvs- filmer?


Blev inget bullbak idag då jag till min stora fasa insåg att jag inte ens har en kavel.. -_-' hur snopet var inte det? Så B köper med sig en innan han kommer hem så blire nog bak i morgon.

Skönt att inte göra någonting avancerat idag dag. bara finnas och göra precis vad man vill.


Nu ska jag fortsätta njuta!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards