Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Ghost in the machine.

Av Pernilla - 17 september 2011 20:02

Det finns en räkneapparat nere på Ica där jag jobbar, inte själva kassan utan en annan mindre maskin som skriver ut remsor vartefter man slår in siffror. Idag har den skrivit för sig självt. Inga hemliga meddelanden eller så utan bara tomt hela tiden. Är det månne en liten poltergeist i maskinen? Så den lilla maskinen har stått där och tuggat större delen av dagen och spottat ut remsan längre och längre.


Dagen har gått fort och det är skönt att det är söndag i morgon. Skjutsen med kära lillebror sket sig då det blivit ngt fel på en bakaxel på bilen så nu försöker jag desperat försöka fixa skjuts med pappa ist. Jag behöver ju handla och med den stora packningen jag har går det inte om jag åker buss på måndagen. -_-'

Det är vid sånnahär tillfällen man hatar sig själv för att man inte fått fingrarna ur och fixat ett körkort än. SKA BÖRJA! Måste fixa papper först. Och SKA KLARA DET!


Nu grunnar jag lite på om jag ska ta den lilla hunden på en kvällspromenad innan det är dags att språkas vid med Sophia. :D


 

 
 
KackMarie

KackMarie

19 september 2011 09:14

Låter bra att du ska ta tag o kortet. Go pulliz!!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards