Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Inte så pepp.

Av Pernilla - 17 september 2011 10:17

Usch, när man är här känns det lite som om man sover bort livet.

Har ju vart vaken ett tag men iaf.. Det blir ju inte som hemma där man kan härja som man vill på morgonen. Sen är ju jag lite sådär att jag inte vill ta plats och synas fast att jag blivit tillsagd flera gånger att jag kan och får göra precis vad jag vill här. Men det kan jag inte iaf, det här är ju någon annans hem. Jag tror helt enkelt att jag behöver åka hem till mitt eget eller fixa mig ett eget här. :P


Magen kurrar men jag har ingen lust att avancera till övervåningen än. Ligger hellre kvar under det varma täcket och slösar lite tid på nätet. Hoppas hoppas att dagen går fort och att det snart är söndag! F.ö trodde jag att man skulle äta tårta när ngn fyller år.. Emma Nordlund!?  Som jag längtat efter tårta! Vart är tårtjäveln? ;D


Ååå vad jag längtar hem!

Jag vill kunna gosa på mina kräk och pussa på min B. Jag förstår faktiskt inte varför jag helt plötsligt blivit så hemkär. Och Mora har aldrig riktigt känts som hemme heller så jag fattar inte alls..


Men nej, vi hörs!


 

 
 
Ingen bild

Emma

20 september 2011 20:38

Tårta? Va fan d fanns ju ingen på näcken?! Btw dan efter käka vi ju tårta till frukost haha. Okej, inte hembakad som man kunnat önska sig men iaf :D <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards