Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Drömmar.

Av Pernilla - 16 september 2011 10:12

Usch vad jag har drömt konstigt inatt.. Mamma försökte tvinga på mig en mobil som inte var min och tillråga på allt så ringde det ngn till den från nåt företag och hävdade att bra för att jag inte svarat på ett spam-mail så var jag skylldig det här företaget en massa kameror och datorer. "Det kan ju du fetglömma!" svarade jag och slängde på.

Har sovit ganska oroligt inatt tror jag.. måste har legat konstigt också för ryggen känns av lite..


Idag fyller min kära hyresvärdinna tillika underbara vän Emma år och jag planerar att ta med ngt fint till henne efter jobbet som present. Hoppas att hon inte lyckats luska ut att jag har en ny blogg ännu så att det kan komma lite som en överraskning. :P (presenten alltså)

Annars längtar jag nog mest hem till B och kräken just nu..

Note to self; Måste komma ihåg att ringa chefen och luska ut hur "permanent" det här jobbet kommer vara.. behöver ju veta om det är ngn idé att leta bostad i Furudal eller inte. Har ingen lust att behöva åka mellan Furudal och Mora varannan vecka och behöva vara borta från mina kära kräk. 


Men nu ska jag nog snart hoppa in i duschen och sedan våga mig upp på övervåningen för att klämma i mig lite frukost. Magen har kurrat hela natten! Pappan och barnet verkar ha tagit till flykten. Hm. Emma ligger nog och sover efter en natts arbete.


Smell ya later!


  Kräken! <3

 
 
KackMarie

KackMarie

16 september 2011 13:05

Åhh va drygt när man måste skriva in koder för att kunna kommentera.. :p

Knepig dröm du. Man önskar att man kunde tyda ens drömmar.

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards